Кава визнала захисником печінки

Кава і газовані напої, що містять кофеїн, можуть стати засобом профілактики захворювань печінки. У масштабному дослідженні, проведеному американськими ученими, з’ясувалося, що при високому ризику таких захворювань регулярне потрапляння кофеїну в організм знижує ризик ураження печінки, проте, механізм такої захисної дії поки не ясний.

Це дослідження проводилося під керівництвом доктора Джеймса Еверхерта (James E. Everhart) з Національного інституту вивчення діабету, захворювань травної системи і нирок. Вони проаналізували дані по 5994 чоловікам і жінкам, у яких наголошувався високий ризик уражень печінки у зв’язку з вживанням алкоголю, наявністю гепатиту або ожирінням.

Серед іншого, в рамках Національного опиту по живленню і здоров’ю у них питали і про те, скільки вони випивають кави, газованих напоїв і чаю. Учені виявили, що у міру збільшення вживання кави і інших джерел кофеїну знижувався ризик розвитку уражень печінки. Ця закономірність простежувалася для всіх віків і соціальних груп.

За словами доктора Еверхерта, буде потрібно додаткові лабораторні дослідження, щоб з’ясувати механізм дії кофеїну. «Що важливіше, ці дані повинні дати поштовх клінічним дослідженням за участю людей, страждаючих захворюваннями печінки, щоб перевірити, чи спостерігатиметься позитивний ефект від кави і кофеїну», – додав він.

Дані дослідження були представлені в рамках Тижня захворювань травної системи, яка пройшла в Новому Орлеані.

5 Comments

  1. Стволові клітини значно прискорюють регенерацію тканини печінки | Медицинский журнал Says:

    [...] кава і печінка [...]

  2. У чому секрет виникнення прищів? | Медицинский журнал Says:

    [...] симптоми захворювань печінки [...]

  3. Генетичне сканування дозволить виявити предрасположеность до алкоголізму | Медицинский журнал Says:

    [...] симптоми захворювання нирок печінки [...]

  4. Лихоманка передбачає несприятливий прогноз при субарахноїдальному крововиливі | Медицинский журнал Says:

    [...] кава печінка [...]

  5. Новий аналіз крові допоможе оцінити ризик інфаркту і серцевої недостатності | Медицинский журнал Says:

    [...] кава [...]

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.